Finisben

2014.04.14. 18:28 turtleke

A karácsonyi nagy hajtás után, csupán egy mágnestábla került a falra. Más érdembeli változás nem történt. Majd pár héttel ezelőtt volt szerencsék beruházni egy fantasztikus újabb kis padra az előszobába, amibe a sok sorban álló cipőt is sikerült elbújtatni.

fotó 2.JPG

Azonban, egyre inkább érett benünnk a döntés a sideboard-ra, nekem a fiókos kis szekrényre, amit elirigyeltem Feritől olyan szép és praktikus, egy polcra hogy ne dobozokból éljünk, ha papírokról van szó, vagy épp szerszámokról, és a könyveink is gyarapodnak, pedig ki sem nyitottuk a költözés óta a könyves dobozainkat. A hirtelen jött újabb nagy lelkesedés azonban a Berlini utunkra vezethető vissza, hiszen újra volt szerencsék a pihe-puha hoteles ágyneműkhöz, amikben mindig olyan jókat alszunk. Úgyhogy eldöntöttem, nem csak ábrándozunk tovább, hanem végre megvesszük a csík párnákat, Feri kap egy új téli és egy nyári paplant. ennek eredményeképp megrendeltem a fiókos szekrényt is, és akkor már megrendeltük végül a sideboard-ot is, és néztünk ágy takarót is. Pénteken megérkezett az ikeás csomag a kis rózsaszín dobozaimmal együtt. Le is lett cserélve Feri takarója, az új párnahuzatok is gyorsan  ki lettek mosva, hogy már este használhassuk az új csík párnáinkat. Mivel Feri egy sport eszközéről kiderült, hogy nem fognak megérkezni még 2 hétig, és a fotóstudiós lámpái valószínűleg már soha nem fognak megérkezni, nagyon szomorú volt, így hát megleptem őt élete első Technic Lego-jával. Hogy mi lesz belőle, azt tovább olvasva meglátjátok.

A nagy öröm hamar véget ért, hiszen törött volt Alex, a fiókos szekrény. Hiába a várakozás, a kiszállítás, bizony a szombat reggelre nem tervezhettünk mást, csak Alex cseréjét, visszavitelét az Ikeába. Így indult a szombat.

Kb. 10 után keltünk, és dél körül érhettünk az Ikeába, majd este 7-kor már otthon is voltunk :) ez az új rekord, és kezdődhetett a szerelés. De az ágytakarót azért már előtte kipróbáltuk, és így a régi nagy alakú párnáink sem vesznek kárba:

agy_kesz.jpeg

Jöhetett a sör, a fröccs, és kicserélt Alex barátunk összeszerelése. Hogy miért is olyan fontos ő nekem, egy másik polccal együtt, ami szintén nem érkezett meg, ahogy a sideboard sem? Azt jól prezentálja ez a bizonyos "előtte" állapot kép:

alex_elotte.jpeg

Persze, hogy nem az asztalnál dolgozok, hisz mindig minden cetli, blokk, biszbasz oda kerül az asztalomra vagy a polcomra, hát ezért rendeltem Alex-et, és a kis rózsaszín és fekete dobozokat, meg aztán kunyiztam ki az Ikeában a rózsazsín iratrendezőket is. :) Megérte? - Ha más nem is, de Feri óriás fehér design váza választása, és az hogy rábeszéltem hozzá a lila kiegészítőre, biztosan megérte:

kesz_alex.JPG

Persze vasárnap kellett még 4-5 óra, hogy minden apróság, papír, doboz, és egyéb szét legyen válogatva, és a végső helyére kerüljön. Én mint fiókgyáros, ezzel kb. be is fejeztem a szombat esti tevékenységem, mert habár erőteljesen segítettem, és támogattam Ferinek a polc és vasszekrény szerelését, közben összeraktam az irattartómat, felpróbáltam az épp aznap érkezett új rózsaszín bikinimet, és mire észbe kaptam, már kész is volt a kis polc, amit már nagyon vártak a könyvecskéink, na és még valaki. :)

Előtte:

kispolc_elotte.JPG

és utána:

DSC_0414.JPG

így történt:

 

 

Bizony az elkövetkező években ha névnap, szülinap vagy karácsony táján ajándékötlet problémával küzd valaki Ferit illetően, csak egy dolgot fogok javasolni: Technic Lego :) hisz mostantól nem "egy" Technik Lego a cél, hanem egy egész gyűjtemény ;)

Na de az a vas szekrény, miért is kell? Ezért:

vas_elotte.JPG

hogy ilyen legyen inkább:

DSC_0432.JPG

De vár még ránk a sideboard, aminek a belső elemei már itt vannak,csak a leghosszabb teteje és leghosszabb alja hiányzik, valamint a polc sem érkezett még meg. Ezek után pedig még egy saját kézzel készült meglepetés is készülődik, mielőtt végleges lehetne a kis lak. 

süti beállítások módosítása