Kész vagyunk - crossozunk

2014.05.03. 21:31 turtleke

Még húsvét előtti héten, mielőtt Gabóék jöttek, szerettünk volna mindent befejzni a lakáson. Megtartottuk a tavaszi nagy takarítást is egyúttal. Valamint beszereztük azokat a dolgokat, amik még hiányoztak, és már régóta terveztük őket. Így kapott terítőt a Feri által készített konyhai asztal. Így tűnt el a falról minden fúrás nyoma egy kis gipsz és spatula segítségével, így tűntek el egyúttal a kábelek is a tv alatt egy fehér műanyag cső mögé rejtve. És meg lett véve a pác is az erkélyre szánt fa padlólapoknak.

Már Feri elkezdett ugye képeket festeni, de nagyobb képeket is szeretett volna, így megvettük a kereteket az Obiban. Én pedig megláttam újra a karton betűket, és újra felötölött bennem, hogy most már nem a régi, hanem az új cég nevet bizony kirakhatnánk díszként. Ferinek most az új névvel tetszett az ötlet, de csak ha csupa színes. Így lett a Pepzen hatszínre festve. Meglepődtem, hogy Feri teljesen szabad kezet adott a színek választása tekintetében, csupán utólag, mikor kiválasztottam őket ellenőrizte a döntésemet, és bólintott egyet. :) Ő pedig elkészítette Panda mackót.

Készítettünk közösen egy nagy festményt. Csupán színes körökből áll, de nagyon vicces volt a készítése. És egyben izgalmas is. Feri az elhazsnált Lenor öblítős flakon nyakát levágva készítette el a körök keretét. Majd lemérte a vásznat, és kiszámolta, bejelölte, hol lesz a körök középpontja, ha az pontosan a flakon nyak sugarával megegyező sugarú kör. Hajnal volt már, és nagyon fáradt :) De sikerült. Aztán besegítettem, sőt, én választhattam ki a színeket. Az alap egy tucat színt nagyjából kiválagattuk a hatalmas festékpalettáról, de végül mindig én döntötöttem el mi lesz a következő szín. Minden színből 3 kört festettem ki, de a helyét a vásznon, mindig Feri döntötte el, tehát én adtam a színt, ő pedig pozícionálta őket a flakonnyakkal, amit én pedig kifestettem.  A végén még a szabályokat is megszegtük egy kicsit, és az előre kalkuláltak helyett a 35 kör végül 13 színből került kifestésre. Elég pepecs volt, hiszen minden szín után ecsetet, flakont kellet elmosni, hogy ne kenjük össze az újat. De nagyon jól szórakoztunk. :) És ezzel igazából el is készült a lakás teljesen szombat hajnla Csilla és Gabó érkezése napjára. Ennek külön örültünk.

Pedig lett volna még valami, csak éppen nem érkezett meg addig. Heteket vártunk, mire épp amikor indultunk Londonba, akkor hétfőn akarták volna kiszállítani. Hát írtma is nekik egy szép levelet, hogy majd pénteken hozzák, ha már eddig nem hozták. Londonban fel is hívtak, hogy akkor mikor lenne jó nekem, és hozták is pénteken, Feri nagy álmát-vágyát egy házi, otthoni, saját Crosstrainert. Hatalmas nagy, sokkal kisebbnek hittem. A sok teregetett ruhát ne nézzétek, az csak a 4 éjszakás londoni út eredménye, meg ágyneműt is épp mostam persze. :) Íme a csodabogár:

Így már teljesen kész vagyunk. Kis is edzettük már magunkat, és minden tökéletes. Gyönyörű lakásunk van, ahogy szerettük volna, nagyon szépen összehoztuk apránként, büszkék vagyunk rá, és el sem hiszitek milyen jó minden kis túránk után ide haza érkezni :) 

fotó.JPG

süti beállítások módosítása